کسب درآمد از اینترنت با تیم MONEY_ NET1

این سایت ساخته شده برای کسب درآمد از اینترنت به هرگونه روش معتبر و تیم money_net1 سعی دارد تا بهترین ها را ارائه دهد

محل لوگو

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 3
  • بازدید دیروز : 4
  • بازدید کل : 1931

کسب درآمد از سایت (پونیشا)


پونیشا سایت برون سپاری پروژه ها است.

هزاران فریلنسر در پونیشا آماده کار برای شما هستند. فقط پروژهای که میخواهید انجام شود را بصورت آنالین ثبت کنید تا یکی از فریلنسرهای پونیشا آن را با حداقل هزینه برای شما انجام دهد.

چرا بهتر است از پونیشا استفاده کنیم؟

دلیل های بسیاری برای استفاده از پونیشا وجود دارد. پونیشا باعث رشد سریع شرکت و سود شما می شود. شما می توانید کار با کیفیت را با حداقل هزینه در حداقل زمان دریافت کنید و فقط زمانی پرداخت را انجام می دهید که از نتیجه کار 011 %رضایت داشته باشید.

کار با پونیشا سریع و ساده است و تیم پشتیبانی در هر زمان که نیاز باشد آماده پاسخ به سئواالت شما خواهد بود. چه کسانی از پونیشا استفاده می کنند؟ اگر شما شغل آزاد دارید، یک استارتاپ هستید، یک شرکت کوچک یا متوسط دارید، و یا حتی یک شرکت شناخته شده بزرگ هستید، پونیشا میتواند در پائین آوردن هزینهها به شما کمک کند.

چطور ثبت نام کنم؟

یک ایمیل برای ثبت نام در پونیشا بسیار ساده است، پس از پر کردن فرم کوتاه ثبت نام شما ارسال میشود. روی لینک تائید داخل ایمیل کلیک کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود. شما با یک حساب کاربری میتوانید به عنوان کارآفرین و فریلنسر فعالیت کنید. شما میتوانید به عنوان یک فریلنسر در پونیشا فعالیت کنید. عضویت خود را ارتقاء دهید و مهارتهای خود را ویرایش کنید تا بتوانید برای انجام پروژههایی که مهارت انجام آنها را انتخاب کرده اید پیشنهاد ارسال کنید.

عالوه بر داشتن تخصص در مهارت خود، شما میبایست در جذب کارآفرین و معرفی خود نیز مهارت داشته باشید.شما میبایست بتوانید کارآفرین را متقاعد کنید که شما ، پرسنال Freelancing بهترین فرد برای انجام پروژه وی هستید. در مورد فریلنسینگ بیشتر مطالعه کنید. پروفایل Marketing و مارکتینگ Branding Personal برندینگ خود را در پونیشا تکمیل کنید و با انجام به موقع و دقیق پروژهها و با گرفتن رتبه و نظر مناسب از کارآفرین، برای خود اعتبار به دست آورید تا این اعتبار در گرفتن پروژههای بیشتر و با کیفیتتر، به شما کمک کند. 

قوانین سایت را مطالعه و رعایت کنید تا بتوانیم همکاری طوالنی مدتی را با هم شروع کنیم. پونیشا خود به هیچ عنوان پروژهای انجام نمیدهد و همه پروژهها از طریق فریلنسرها در پونیشا انجام میشوند و فعالیت کاربرانی که قوانین سایت را رعایت نکنند محدود یا مسدود خواهد شد.

 

  انتشار : ۹ مهر ۱۳۹۹               تعداد بازدید : 47

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

کسب درآمد از اینترنت با تیم MONEY_ NET1

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما